Seizoensopening 27.08.2022

Op zaterdag 27 augustus starten we het nieuwe voetbalseizoen met een supergave dag voor onze jeugd en supporters.

Met medewerking van NSVV1, NSVV Vrouwen 1 en MANIQUE DE VETTE (oud jeugdspeelster NSVV, Jong Oranje en nu uitkomende voor VV Alkmaar) starten we de dag met een leuke en leerzame clinic voor onze JO6/7 t/m JO13 leden.

Aansluitend lunchen we gezamenlijk en kun je je aanmelden om als een echte sportjournalist jouw vraag te stellen aan een van onze NSVV selectie spelers of Manique tijdens de Kids Persconferentie.

Na de lunch gaan we onder leiding van onze NSVV Vrouwen1 speelsters aan de slag met spuitbussen en verf om de mooiste spandoeken te maken, zodat we onze jongens ‘s middags tijdens de derby NSVV1 – HEINENOORD1 in stijl kunnen aanmoedigen.

Tip: Neem wel oude kleren mee, zodat je je creativiteit de vrije loop kunt laten!

Na afloop van de wedstrijd is het tijd voor een heuse Handtekeningjacht! Heb jij als eerste alle handtekeningen van de spelers en speelsters verzameld? Dan win jij de gesigneerde voetbal!

En natuurlijk draait ook het NSVV Rad van Avontuur na afloop van de wedstrijd, dus vergeet de losse euro muntjes niet en speel mee voor de leukste en lekkerste prijzen!

Hoe ziet je middag eruit:

11:00 uur Inloop en aanmelden deelnemers

11:30 uur Clinic onder leiding van NSVV1 selectie en Manique de Vette

13:00 uur Lunch en kids persconferentie

13:30 uur Spandoeken maken met NSVV Vrouwen1

14;30 uur NSVV JO7 spelers lopen mee het veld op NSVV1 – HEINENOORD1

15:15 uur Penalty schieten op onze NSVV keeper door de Golden Goal clinic winnaars in de rust.

16:30 uur Handtekeningenjacht ( je boekje is vanaf 16.00 uur op te halen bij het NSVV kraampje op het plein)

16:45 uur Rad van Avontuur.. 8 ronden met de lekkerste en leukste prijzen!

Je ouders, supporters zijn natuurlijk ook van harte welkom de gehele dag.
De kantine is geopend en pinnen is mogelijk.

Niet vergeten om mee te nemen:
– voetbalschoenen en scheenbeschermers
– bidon met je naam erop
– oud shirt dat je even aantrekt bij het maken van de spandoeken

Wil je meer weten over vrijwilligerswerk of sponsoringsmogelijkheden? Tussen 11.00 en 14.30 uur kun je op het plein terecht bij onze vrijwilligers bij de NSVV kraampjes. Zij beantwoorden graag al je vragen!

Aanmelden kan tot donderdag 25 augustus 12:00 uur i.v.m de voorbereidingen.

Ben je toch te laat met aanmelden? Stuur dan even een app berichtje naar 06 11 654854 ……dan gaan we ons best doen , maar kunnen niets beloven…. door op tijd aan te melden weet je zeker dat je niets mist! 🙂

DEEL DEZE ACTIVITEIT