NSVV verkoopt HW Pas vanaf 23 juni 2018

Heb jij al van de Hoeksche Waard Pas gehoord? Dit is een voordeelpas waarmee je korting krijgt bij veel bedrijven in de Hoeksche Waard. De pas kost eenmalig €29,95 en je kunt deze dan meteen gebruiken bij aangesloten bedrijven. Bij aankoop van elke pas wordt tevens €5 gedoneerd aan een Hoeksche Waardse vereniging of stichting naar keuze. Wij hopen natuurlijk dat er daarbij veel voor NSVV gekozen wordt!

NSVV zal deze pas vanaf zaterdag 23 juni gaan verkopen. Wij doen hieraan mee, omdat we het een goed initiatief vinden. Veel Hoeksche Waardse bedrijven sponsoren NSVV en door veel passen te verkopen, proberen wij iets terug te doen voor hen. Door de HW Pas wordt winkelen, sporten of dineren in onze mooie Hoeksche Waard hopelijk aantrekkelijker! De pas is op 23 juni verkrijgbaar bij de munten-balie op de Familiedag. Vanaf volgend seizoen is deze te koop aan de bar bij NSVV.

Hoe werkt het doneren voor NSVV?

• Koop de Hoeksche Waard Pas voor €29,95 (het maakt niet uit waar!), de pas is meteen geldig
  • Ga naar hoekschewaardpas.nl en vul rechtsboven in de zoekbalk ‘NSVV’ in
  • Je ziet dan een gratis product: “Bestelproces Welkomspakket HW Pas vv NSVV”. Dit is de gratis welkomst box met allerlei extra actiecoupons die bij je thuis bezorgd wordt
  • Klik op “in winkelwagen”
  • Vul je gegevens in en klik op “bestelling afronden”
  • Bij “Controleer uw bestelling” staat “Wij doneren €5 per pas aan een vereniging of stichting”. Type daar in het blauw-omlijnde veld “NSVV” en je pasnummer en bestel het gratis welkomst pakket. Op deze manier krijg je zelf nóg meer voordeel en je steunt NSVV!

Meer info en deelnemende bedrijven op www.hoekschewaardpas.nl. Namens NSVV, bedankt!