Bas Snel en Ton Havelaar nemen na het seizoen afscheid als trainersduo van NSVV 1

In het vijfde seizoen hebben Bas Snel en Ton Havelaar aangegeven bij de voetbaltechnische commissie dat ze het tijd vinden voor een frisse wind. Ze zouden nog wel tien jaar trainer willen blijven van hun club NSVV. Een belangrijk argument om er na dit seizoen toch een punt achter te zetten is dat zij graag met een positieve blik willen terugkijken op hun trainerschap en door de voordeur willen vertrekken. Ze maken het seizoen dan ook met plezier af en willen nog eenmaal het maximale uit de groep te halen. Hun stap zorgt ervoor dat de voetbaltechnische commissie in goede harmonie naar een opvolger kan zoeken.

De vereniging kijkt met een positieve blik terug op het zeer succesvolle trainersduo. Er is in de afgelopen jaren een stabiel team opgebouwd dat weer wat heeft te vertellen in de tweede klasse met als hoogtepunt het bijna promoveren naar de eerste klasse afgelopen seizoen. De voetbaltechnische commissie en het bestuur willen Bas en Ton graag bedanken voor hun jarenlange inzet en er kan op een aantal mooie jaren worden teruggekeken.