Mitchel Louwerens maakt na dit seizoen overstap naar XerxesDZB

Mitchel Louwerens heeft bij de technische commissie aangegeven na dit seizoen te vertrekken bij NSVV. Mitchel, kind van de club, heeft alle standaard jeugdelftallen doorlopen waarna hij op 17-jarige leeftijd mocht debuteren in het eerste elftal. Na in totaal 19 jaar het wit/zwarte tenue gedragen te hebben, met een tussenstap van 3 jaar ASWH (2019/2022), neemt Mitchel aan het einde van dit seizoen afscheid. Mitchel heeft ervoor gekozen om volgend seizoen aan te sluiten bij de selectie van XerxesDZB, competitiegenoot van NSVV in het huidige voetbaljaar. XerxesDZB staat momenteel bovenaan in onze klasse en met nog 6 wedstrijden in het verschiet stevenen zij af op het kampioenschap. We betreuren zijn besluit gezien Mitchel met zijn voetbalkwaliteiten een grote sleutelrol speelt in het eerste elftal, maar wensen hem zeer veel succes met deze nieuwe stap in zijn voetbalcarrière.

Lees onderstaand de volledige reactie van Mitchel met betrekking tot zijn aanstaande vertrek:

Beste NSVV’ers,

Na mijn ongelukkige avontuur bij ASWH ben ik teruggekomen naar NSVV om te herstellen van mijn blessure en weer geheel fit te raken, om met NSVV te promoveren naar de eerste klasse. Dit alles is gelukt door een geweldig team, staf en alle mensen rondom 1. In het bijzonder mijn dank aan onze trainer Michael Nijssen, die de gehele zomerstop zijn vrije momenten voor mij heeft opgeofferd om mij weer fit te krijgen, en met succes…..

We hebben de eerste klasse bereikt met een heerlijk kampioenschap en draaien nu goed mee in deze competitie. Nu ik weer topfit ben, heb ik er altijd voor opengestaan om nog eens de sportieve uitdaging aan te gaan. Na het voeren van diverse gesprekken met meerdere clubs, heb ik uiteindelijk het beste gevoel bij XerxesDZB. Ervan uitgaand dat XerxesDZB promoveert naar de 4e divisie, is dit voor mij een mooie, sportieve uitdaging waar ik erg veel zin in heb.

Ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt en mij nu weer volledig kan focussen op de laatste wedstrijden van het seizoen met NSVV.  We staan er goed voor, maar we zijn er nog lang niet! We hebben iedereen de komende wedstrijden keihard nodig en dan ben ik ervan overtuigd dat we weer een mooi feestje kunnen bouwen in de kantine als afsluiting van het seizoen, en mijn periode bij NSVV.

Als laatste rest mij alleen nog mijn dankwoord voor alle supporters die ons iedere week langs de zijlijn steunen. Jullie hebben nog niet het laatste van mij gezien, want ik kom zeker terug.

NSVV, bedankt!

Jullie trotse aanvoerder,