Kantine en terras weer geopend vanaf zaterdag 7 augustus

Vanaf zaterdag 7 augustus, zijn de kantine en het terras vanaf 12.00 uur weer geopend op basis van de door de RIVM gestelde 1,5 meter normen waarvoor een ieder zelf verantwoordelijk is. Op deze zaterdag zal NSVV 1 om 14.30 uur ook zijn eerste vriendschappelijke wedstrijd van het nieuwe seizoen spelen tegen XerxesDZB.

In de kantine zal een vaste opstelling van de tafels en stoelen worden gemaakt welke niet aangepast of geschoven mag worden om de 1,5 meter te kunnen handhaven. Bestellen kan weer aan de bar, wel is een zitplaats verplicht. Er mag uitsluitend drank uit de kantine genuttigd worden.

Op dit moment streven wij als NSVV ernaar om het huidige terras uit te breiden zodat de kantine zoveel mogelijk ontlast wordt. Deze opstelling handhaven we tot 23 augustus waarna de situatie opnieuw beoordeeld zal worden.

Tot nader bericht zal de kantine uitsluitend op zaterdagmiddag geopend zijn.

Laten we met zijn allen ervoor zorgen dat deze zaterdag zonder problemen verloopt en we weer een beetje als ‘vanouds’ kunnen genieten van een zaterdagmiddag langs de lijn.