AA Installatie Groep verlengt opnieuw hoofdsponsorcontract!

Een bijzonder moment! AA Installatie Groep verlengt het hoofdsponsorcontract voor 3 seizoenen. Met de ondertekening van het contract door John van Tienderen van AA Installatie Groep en NSVV-voorzitter Arie Kruithof, is het bedrijf namelijk 15 jaar sponsor van NSVV. Om dit te vieren, werd bij de ondertekening van het nieuwe hoofdsponsorcontract een toost uitgebracht op de prettige samenwerking. Voorzitter Arie Kruithof: “NSVV is trots dat dit prachtige Numansdorpse bedrijf zich opnieuw als hoofdsponsor verbindt.”

John van Tienderen en Arie van Tienderen sr. vertellen bij het tekenmoment aan de bestuursleden van NSVV over hun bedrijf en waarom AA Installatie Groep zich langdurig aan NSVV verbindt.

Numansdorpers kennen jullie bedrijf van de busjes die zij zien rondrijden. Veel mensen weten dat jullie pand aan de Veerweg gehuisvest is. Maar wat doet jullie bedrijf precies?
John: “Die busjes zien mensen in de omgeving inderdaad rijden, maar de meesten weten niet wat we doen. Dat komt doordat we niet voor particulieren werken. Onze hoofdvestiging zit in Numansdorp, maar we opereren landelijk. We hebben ook nog een vestiging in Amsterdam. Wij zijn een dienstverlener op het gebied van installatietechniek en onderhoud van installaties van bedrijven. We installeren en onderhouden bijvoorbeeld: airconditioning, koudetechniek, verwarmingsinstallaties, loodgieterwerk, sanitair, luchtbehandeling en elektra.”

Dat is een hele mond vol. Waar zijn jullie het meest trots op?
John: “Trots ben ik op dat we als familie samen met een hechte groep medewerkers het bedrijf hebben opgebouwd. Vanuit het niets.” Arie sr.: “Arie jr. is 27 jaar geleden samen met 1 monteur het bedrijf gestart. Een paar jaar later ben ik daarbij gekomen en weer een paar jaar later is Arie jr.’s broer John gestart. Het bedrijf is constant gegroeid, ook in slechte jaren. Hier ben ik erg trots op.” John: “We zijn nu met zo’n 60 mensen. Veel van onze medewerkers komen hier uit de omgeving. We werken met goede mensen en de lijnen zijn bij ons kort, daar zit onze kracht.”

Wat is de binding van AA Installatie Groep met NSVV?
John: “Ik heb eigenlijk helemaal niets met voetbal, dus wat dat betreft is het bijzonder. We vinden het belangrijk om als bedrijf met onze hoofdvestiging in het dorp iets te doen voor Numansdorp. Daarom sponsoren we bijvoorbeeld ook de Buitensluisse Paardenmarkt. NSVV speelt een grote rol in het dorp. Voorzitter Arie vertelde net dat er bijna 10.000 inwoners zijn en dat NSVV 1000 leden heeft. Dan ben je als vereniging belangrijk voor Numandorp. Zeker ook voor de jongeren. Arie sr.: “Tot mijn 19e heb ik bij NSVV gevoetbald en ik ben het altijd blijven volgen. Mijn zoon Arie jr., die in 1996 het bedrijf is gestart, is begonnen met sponsoren van NSVV. Dat begon met het sponsoren van teams waarvoor geen kledingsponsor te vinden was. Toen de vorige hoofdsponsor is gestopt, hebben wij dit overgenomen. Er zijn veel betrokken mensen die vrijwillig tijd en energie besteden om NSVV als levendige, sportieve en gezonde vereniging neer te zetten. Dat draagt AA Installatie Groep een warm hart toe.”

De wedstrijd NSVV 1 – Sliedrecht 1 staat op het punt van beginnen. John en Arie, gaan jullie nog mee voetbal kijken?
Arie sr.: “Ja, we gaan zeker mee kijken.” John: “Maar geen hele wedstrijd hoor, dat duurt me te lang. We gaan het ingelijste shirt met onze naam als hoofdsponsor erop een mooie zichtbare plek geven.”

Ook geïnspireerd om te gaan sponsoren? Mail naar [email protected]