Ben Prooij benoemd tot ‘lid van verdienste’ van de KNVB

Afgelopen ledenvergadering hadden we hoog bezoek. Een afgevaardigde van de KNVB heeft speciaal onze ledenvergadering bezocht om Ben Prooij te benoemen tot ‘lid van verdienste’ van de KNVB. Een waardering voor de inzet van Ben in de afgelopen 32(!) jaar.

Tijdens de feestelijke benoeming tot ‘lid van verdienste’ van de KNVB kreeg Ben Prooij niet alleen de welverdiende erkenning in woorden, maar werd hij tevens geëerd met een prachtig speldje dat hij opgespeld kreeg. Daarnaast ontving hij een fraaie oorkonde als tastbaar bewijs van zijn langdurige toewijding en waardevolle bijdrage.

Nadat Ben zijn voetbalcarrière bij NSVV abrupt moest beëindigen door een gebroken been heeft hij een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van onze vereniging. Door de jaren heen heeft hij verschillende rollen bekleed binnen het bestuur, zoals jeugd-coördinator en wedstrijdsecretaris.

We zijn ontzettend dankbaar en trots om iemand als Ben binnen de vereniging te hebben. Hoewel Ben zijn bestuursfunctie neer heeft gelegd, zal hij nauw betrokken blijven bij NSVV. Zo blijft hij vertegenwoordiger van NSVV bij wedstrijden van het 1e en is hij zaterdag-coördinator.

Gefeliciteerd Ben, met deze terechte onderscheiding!