Michael Nijssen neemt na het seizoen afscheid als hoofdtrainer van NSVV 1

Na 4 seizoenen het 1e elftal te hebben geleid, heeft Michael Nijssen aangegeven na dit seizoen niet verder te gaan als hoofdtrainer van NSVV 1. Wegens het aangaan van de opleiding Voetbalcoach 4 (UEFA A) in het nieuwe seizoen waarbij hij o.a. een stage moet afwerken bij een hoger spelende vereniging, valt dit niet te combineren met het trainerschap bij NSVV. Michael is begonnen bij NSVV 2 waar hij 3 seizoenen aan het roer stond, alvorens hij de overstap maakte naar NSVV 1. Samen met Peter Broekman heeft hij ervoor gezorgd dat er een stabiel team staat met als kers op de taart de promotie naar de 1e klasse middels het kampioenschap afgelopen seizoen. Op dit moment staat NSVV 1 op een gedeelde 4e plek op de ranglijst en draaien zij goed mee in de 1e klasse.

De vereniging kijkt met een positieve blik terug op de afgelopen jaren en de samenwerking met Michael als trainer. Als bestuur en voetbaltechnische commissie bedanken we Michael voor zijn tomeloze inzet en wensen hem veel succes in zijn verdere trainerscarrière. De voetbaltechnische commissie is druk bezig een goede vervanger te vinden om Michael op te volgen.