NSVV 1, 2 en 3 bieden aardbeien aan voor onze 65+’ers

Na alle verschillende leuke acties die NSVV én haar leden en vrijwilligers tot dusver hebben georganiseerd voor de ouderen in het dorp, was het nu toch echt de beurt aan de selectie van onze vereniging. Het 1e, 2e en 3e elftal heeft daarom uit eigen zak geld ingezameld om zo wat terug te kunnen doen voor onze trouwe leden die in weer en wind altijd achter onze vereniging blijven staan! En uiteraard ook niet te vergeten is de maandagochtendploeg en alle andere vrijwilligers binnen NSVV die nog steeds elke week bezig zijn met het onderhoud en het door laten draaien van de vereniging, zodat als we straks weer mogen voetballen de vereniging er weer netjes bij ligt. Die mensen verdienen eigenlijk wel meer dan een bakje aardbeien!

Leslie Snel en Loek Kruijthof kochten van het ingezamelde geld 100 bakjes aardbeien en gingen er zelf mee langs de deuren.

‘We wensen iedereen veel gezondheid toe en hopen u zo snel mogelijk weer te kunnen zien’

Sportieve groet,
De selectie van NSVV