Stemperiode voor Rabo ClubSupport is van start!

NSVV doet mee aan Rabo ClubSupport 2023. Tot en met 26 september kunt u, als u Rabo-lid bent, NSVV steunen. Voor iedere stem ontvangen wij een bijdrage van de Rabobank. Hoe meer stemmen hoe hoger het bedrag!

Investeren in NSVV
Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt, waar je bij wilt horen en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom investeert de Rabobank in verenigingen. Doel van NSVV is om met het geldbedrag te investeren in onze levendige vereniging, waar leden, ouders, vrijwilligers en supporters onderdeel van willen zijn, met plezier voetballen en we sportieve prestaties nastreven. Dat is goed voor NSVV en goed voor de Numansdorpse samenleving.

Stemmen
Stem via de RaboApp of op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport. U heeft drie stemmen om uit te brengen. Als u bent ingelogd en zoekt op NSVV ziet u ons vanzelf verschijnen. U stemt toch ook  op NSVV?