Velden 1 en 4 voorlopig verboden terrein

Terwijl onze talenten op het strand lagen, hebben onze vrijwilligers een geweldige prestatie op de mat gelegd. Ondanks het extreem droge weer zijn onze velden zo groen als gras. Alleen de velden 1 en 4 zijn nog niet helemaal klaar voor de strijd. Aan deze velden wordt momenteel nog hard gewerkt.Onze consul heeft daarom besloten deze velden voorlopig verboden terrein te verklaren.

Dit heeft helaas consequenties voor trainingen en wedstrijden. Zie bijgevoegd het nieuwe trainingsschema.

Verwachting is dat we alle geplande wedstrijden kunnen spelen, alleen deze over de hele dag moeten verdelen. Per team bepalen de trainers wanneer de voorbereiding start.

Indien teams op zaterdagen extra trainingen willen houden, moet dit in overleg met Ben Prooij 06-30627666.

Klik hier voor het nieuwe trainingsschema!