JO6 t/m JO13 mag vanaf 29 april de training hervatten

Beste trainers, leden en ouders,

In navolging op de versoepelde maatregelen vanuit de overheid hebben wij als bestuur het besluit genomen (in samenspraak met de trainers en Technische Commissie) om vanaf 29 april de training te hervatten voor de onderbouw. Dit betreft de jeugd vanaf de JO6 t/m JO13.

Om dit ordelijk te kunnen laten verlopen stellen wij voor om in eerste instantie (tot donderdag 7 mei) de oude/bekende trainingstijden te hanteren. Tevens willen wij een ieder aanmoedigen om de kinderen zoveel mogelijk op de fiets te laten komen en ouders die met de auto hun kind komen brengen aan de Molendijk af te zetten. Dat betekent dat ouders conform de regelgeving (helaas) niet welkom zijn op ons sportpark. In eerste instantie zullen wij onze eigen leden trainen en zijn er nog geen kinderen die geen lid zijn welkom. Dit zullen wij op een later moment opnieuw bekijken.

Ook denken wij na over hygiëne welke wij zullen communiceren bij alle ingangen.

Sportieve groet,

Het bestuur, Jeugdcommissie en Technische Commissie