VACATURE: Trainer/coach vv NSVV JO17-1 (seizoen ’23-’24)

Voor het seizoen 2023-2024 is de jeugdafdeling van NSVV op zoek naar een trainer/coach voor het selectieteam JO17-1, uitkomend in de 1e klasse. Het team zal bestaan uit een mix van 2e jaars JO17 spelers en spelers die vanuit de JO15-1 doorstromen.

Werken van uit een jeugdbeleidsplan
NSVV heeft een jeugdbeleidsplan waarin per leeftijdscategorie wordt gewerkt vanuit spelprincipes die passen bij onze club. Binnen deze spelprincipes wordt van de trainer verwacht het maximale uit de spelersgroep te halen. Het ontwikkelen van speelwijze en individuele spelers zijn de belangrijkste doelstellingen van de JO17. Van de jeugdtrainer verwachten we een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van het jeugdbeleidsplan. Binnen de jeugdafdeling hebben we het club- en teambelang hoog in het vaandel en we verwachten van selectietrainers dat ze trainingen geven in de hoogste intensiteit en dat elke trainingsminuut maximaal wordt benut.

Seizoen 2023-2024
De selectie zal bestaan uit een mix van 1e– en 2e-jaars spelers die klaar moeten worden gestoomd voor de doorstroming richting de JO19.

Wat bieden wij

• Een gezellige vereniging, waarbij maximaal presteren op ieders eigen niveau voorop staat
  • Mogelijkheden tot (verdere) ontwikkeling als trainer via opleidingen en cursussen
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten (kunstgras) en trainingsmaterialen
  • Gebruik video-analyse systeem
  • Een talentvolle spelersgroep
  • Een passende vergoeding
  • Een trainingstenue zomer/winter

Wat vragen wij

• Een positieve, proactieve houding
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Minimaal in het bezit van diploma TC3
  • Bereid om te participeren in het verder ontwikkelen van de jeugdopleiding

Meer weten of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Jeroen Reedijk, voorzitter Jeugdcommissie, beantwoordt ze graag via [email protected]. Ben je enthousiast geworden? Dan zijn we benieuwd naar jou! Reageer dan door een bericht met je toelichting te sturen naar [email protected]