Feestelijke ledenvergadering op dinsdag 22 maart met als gastspreker Danny Makkelie

Op 22 maart 2021 bestond NSVV 75 jaar, door de pandemie kon hier vorig seizoen helaas geen aandacht aan worden besteed. Vanaf 22 maart beginnen we alsnog met het uitgestelde jubileum programma. Er gaan de komende maanden vele leuke activiteiten plaats vinden, volg hiervoor onze website en de overige social media kanalen.

Dinsdag 22 maart vanaf 20:00 uur starten we met de in november uitgestelde ledenvergadering. We willen dat doen door de vergadering een feestelijk tintje te geven. Voor deze avond hebben we  naast het reguliere programma  Danny Makkelie uitgenodigd als gastspreker. Ongeveer 10 jaar geleden was hij als talentvolle scheidsrechter al eens bij ons te gast. Nu komt hij vertellen over zijn ervaringen naar de top van het Europese scheidsrechters corps. Danny Makkelie neemt ons mee in de wereld van de professionele scheidsrechter. Hij fluit regelmatig grote wedstrijden in Europa en in Nederland. Natuurlijk is er ruimte om vragen aan hem te stellen over de VAR en zijn omgang met internationale voetbal vedetten.

Agenda:

• Deuren open (19.30 uur)
  • Korte formele vergadering met goedkeuring jaarstukken (20:00)
  • Korte pauze
  • Interactieve discussie over de Toekomst NSVV ( discussieleider Pieter vd Meer)
  • Korte pauze
  • Gastspreker Danny Makkelie

We hopen de vergadering tussen 22.30 uur en 23.00 uur af te ronden

We nodigen hierbij alle leden en ouders van jeugdleden uit, om deze ledenvergadering bij te wonen.
We hopen, dat het feestelijke tintje en de komst van Danny Makkelie leidt tot een hoge opkomst.

Hopelijk tot dinsdag!