Gastheren/vrouwen, bar- en keukenvrijwilligers gezocht!

NSVV is ontzettend blij en trots op het aantal vrijwilligers welke er bij onze verenging rondloopt. Alle regels rondom het Coronavirus waar wij ons aan te houden hebben, vergt veel van onze vrijwilligers. Door de Coronasituatie zijn er een aantal regels waar men zich aan dient te houden wanneer zij ons sportcomplex betreden. Om deze regels zo goed mogelijk te kunnen naleven, is NSVV op zoek naar extra mensen welke een aantal uren in de verenging willen helpen. Zonder vrijwilligers kan NSVV niet draaien en wanneer er (te) weinig vrijwilligers zijn gedurende deze periode, zal de kantine op sommige tijdstippen moeten sluiten of misschien wel helemaal sluiten. Om dit te voorkomen, zijn we op zoek naar:

• Gastheren/vrouwen voor in de hal, de kantine en de terrassen.
  • Vrijwilligers voor in de kantine/de bar
  • Vrijwilligers voor in de keuken

Lijkt het je leuk om één van deze bovenstaande rollen op je te nemen gedurende de Corona periode of wens je meer informatie te verkrijgen? Neem dan contact op met de Vrijwilligers Commissie via 06 – 30 53 51 90 (Jan Korbijn).