Uitnodiging Ledenvergadering presentatie beleidsplan 2018-2022 op vrijdag 2 november

Hoe staat NSVV er nu voor? Hoe kijken we terug naar het beleid van de afgelopen 5 jaar? En hoe komt het beleid er voor de komende 5 jaar uit te zien? Belangrijke vragen die om antwoorden vragen richting de leden.

De aankomende ledenvergadering op vrijdag 2 november om 20.00 uur zal in het teken staan van het nieuwe beleidsplan voor de komende vijf jaar. Inloop is vanaf 19.30 uur. Er zullen verschillende onderwerpen van het nieuwe beleidsplan ter sprake komen met interessante stellingen om de discussiepunten tijdens deze avond op gang te brengen.

Tijdens deze avond wordt ook de nieuwe film over NSVV getoond die al eerder tijdens de ouderavonden te zien was. Een extra mooie reden om dus naar deze avond te komen!

Na de presentatie van het nieuwe beleidsplan is er nog ruimte voor een hapje en een drankje. Zien we jou vrijdag?

Bestuur NSVV

OOK OUDERS VAN LEDEN ZIJN VAN HARTE WELKOM OP DEZE AVOND!