Nieuw voetbalseizoen, nieuwe Presentatie- & Informatiegids!

De competitie van het voetbalseizoen 2023-2024 is afgetrapt. Bij de start van het nieuwe seizoen presenteren we traditiegetrouw een nieuwe NSVV Presentatie- & Informatiegids. Dit magazine boordevol informatie, interviews en foto’s neemt je mee achter de schermen van NSVV.

In deze editie:

• Voorzitter, bestuursleden, vrijwilligers, businessclub, families en spelers voorspellen hoe de club er in 2030 uitziet.
  • Natuurlijk aandacht voor onze eersteklasser NSVV 1. De selectie is grotendeels intact gebleven, nieuwe spelers stellen zich voor. Ook lees je wat de verwachtingen zijn van hoofdtrainer Michael Nijssen.
  • Zowel NSVV 2, NSVV 3 als NSVV VR 1 gaat voor mooie sportieve prestaties dit seizoen. Je leest er alles over.
  • En natuurlijk nog veel meer!

Trainers, vanaf zaterdag 23 september liggen de Presentatie- & Informatiegidsen voor je team klaar in de Front Office. Halen jullie ze daarop!
Voor alle andere geïnteresseerden; de gids ligt voor jullie klaar in de kantine.

Veel leesplezier!

Johan Reedijk en Cindy Vos