NSVV verbindt Numansdorp actie brengt €13.344 op

NSVV heeft van 22 tm 24 juni een goede doelen actie gehouden genaamd “NSVV verbindt Numansdorp”. Doel was op een leuke manier geld inzamelen voor plaatselijke goede doelen.

Het werd een groot feest in juni met veel leuke activiteiten. Dus op een leuke manier geld inzamelen was gelukt. Maar wat hadden de festiviteiten uiteindelijk opgebracht voor de drie plaatselijke goede doelen Hendrikshoeve (woonlocatie in Numansdorp voor verstandelijke of meervoudige handicapte mensen), Alerimus Buitensluis (verzorgingshuis in Numansdorp) en NSVV?

Een mooi moment om de opbrengst bekend te maken werd gevonden na de clinic van eredivisie club Excelsior voor de jeugdspelers van NSVV op donderdag 23 augustus.

Nadat o.a. Luigi Bruins van Excelsior klaar was met het uitdelen van de handtekeningen, nam Monique Konijnendijk namens de “NSVV verbindt Numansdorp” commissie het woord. NSVV voorzitter Arie Kruithof werd gevraagd naar de gedachte achter deze actie en Pieter Paans van de Gemeente Cromstrijen legde het belang van sportverenigingen in de gemeenschap uit.

Daarna werd door twee bewoners van Hendrikshoeve, twee bewoners van Alerimus Buitensluis en twee jeugdspelers van NSVV bekend gemaakt wat ieder doel zal ontvangen namens de  “NSVV verbindt Numansdorp” commissie. De spanning werd opgevoerd en na het draaien van de bordjes kwam een geweldig bedrag van €4.448 per goed doel tevoorschijn. In totaal heeft de actie dus 3*€4.448 = €13.344 opgeleverd.

Saskia Batenburg heeft namens Alerimus Buitensluis haar dank uitgesproken en aangegeven dat ze er openslaande deuren naar hun nieuwe terras voor wil gaan kopen.

Brenda van Zeeland heeft namens Hendrikshoeve haar dank uitgesproken en aangegeven dat ze er een tovertafel van gaan kopen. Dit is een tafel met een beamer eronder waardoor er spellen op de tafel verschijnen.

Arie Kruithof heeft namens NSVV zijn dank uitgesproken en aangegeven het geld te investeren in een nieuwe geluidsinstallatie.

We hebben met zijn allen een mooi bedrag bij elkaar gekregen die goed besteed gaat worden.