NSVV zoekt jeugdcoördinator bovenbouw seizoen 2016/2017

Over NSVV

NSVV is een sportieve en gezonde vereniging met meer dan 1.000 leden, veel vrijwilligers en een grote achterban. NSVV werkt vanuit een beleidsplan waarin onze professionele jeugdopleiding de levensader is van onze vereniging. Doelstelling is de beste jeugdopleiding van de Hoeksche Waard te worden. Afgelopen seizoen hebben zes teams van NSVV finales voor de Hoeksche Waard bokaal gespeeld. De jeugdtrainers worden aangestuurd door een driehoek van hoofd jeugdopleiding, jeugdcoördinator bovenbouw en  jeugdcoördinator onderbouw.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de jeugdcoördinator bovenbouw bij NSVV

• In samenwerking met hoofd jeugdopleiding en jeugdcoördinator onderbouw het jeugdbeleid verder professionaliseren
  • Positief coachen van de bovenbouw trainers
  • Overleg met technische commissie over talent- en teamontwikkeling en legt verantwoording aan hun af.

Wat biedt NSVV jou

• Talentvolle jeugdspelers met groeimogelijkheden
  • Professionele werkomgeving
  • Groot complex met 6 goede velden,  waarvan één veld met een top kunstgrasveld (het plan  is aanleg tweede top kunstgrasvelddit seizoen)
  • Gezonde levendige vereniging
  • NSVV heeft een rijke historie en een goede naam
  • Marktconform salaris

Wat vraagt NSVV van jou

• Diploma TC3en geldige KNVB licentie
  • Minimaal UEFA-C (UEFA-B is een pre)
  • Onderschrijft en handelt volgens ons technisch beleidsplan
  • Doet aanbevelingen ter verbetering van het technisch beleidsplan
  • Draagt NSVV positief uit
  • Aantoonbaar enkele jaren ervaring in het trainen en coachen van jeugdvoetballers.

Zijn dit jouw kwaliteiten

• Investeert graag in lange termijn doelstellingen
  • Kennis hebben van het leerproces bij jeugdvoetballers is een must.
  • Vindt het een uitdaging om jeugdtrainers te begeleiden tijdens training en wedstrijd (train de trainer).
  • Communiceert van nature makkelijk met iedereen binnen een vereniging

Ben jij onze nieuwe jeugdcoördinator bovenbouw. Mail dan uiterlijk 31-07-2016 jouw sollicitatiebrief met CV naar [email protected]  Meer informatie over NSVV is te vinden op www.vvnsvv.nl