Rondom één – December 2017/Januari 2018

Winterkampioen!

De eerste seizoenshelft is eigenlijk alleen maar een goed nieuws show. Één gelijk spel en de overige wedstrijden met winst afgesloten. We hebben natuurlijk nog niets, maar dit had niemand kunnen voorspellen. Jammer was dat Mitchel Louwerens de laatste paar wedstrijden aan de kant moest staan vanwege een enkel blessure, maar na de winterstop zal hij weer gretig en fit op het veld staan.

Het is gewoon fantastisch om onderdeel te zijn van deze groep. Zo gretig en hongerig om te willen winnen. Er wordt geknokt voor elke meter en heel belangrijk, ook voor elkaar!!. Het maakt niet uit wie er scoort, ze gunnen elkaar de kans om te scoren. Dat zegt heel veel over deze groep.

Oké, voetballend kan het soms wat beter. Maar hoe deze groep dan toch de tegenstander onze wil op legt is mooi om te zien. Als dan het voetbal na de winterstop nog iets beter is, dan valt er nog veel te genieten tijdens de tweede seizoenshelft.

Nu eerst de winterstop. Aan de ene kant jammer, we zitten nu in de flow, dan zeg je al gauw; kom maar op, laten we dit varkentje gaan wassen. Maar goed, even realistisch, het is goed om even rust te pakken en bij je gezin en familie te zijn.

Ook al zal het na de winterstop niet altijd vanzelf gaan, want we zijn nu het te kloppen team. Iedereen kijkt naar ons en zal zich aan ons aanpassen. Maar wij weten zeker dat deze groep er fris, gretig en hongerig staat aan de start van de tweede seizoenshelft. En vol vertrouwen gaan wij er een goed vervolg aan geven om er een glansrijk 2018 van te maken.

Tot slot willen wij alle vrijwilligers bedanken die op de zaterdagen en door de weeks voor ons klaar staan en het mogelijk te maken, dat wij kunnen trainen en voetballen. En natuurlijk alle trouwe supporters die ons elke zaterdag, thuis of uit, steunen. Wij hopen iedereen na de winterstop weer te zien en gaan we er met z’n allen er een mooie tweede seizoenshelft van maken!

Wij wensen iedereen een gezond en sportief 2018!

Jan Vos & Menno van Oort