Volg een reanimatiecursus (gratis)

NSVV is meer dan passie voor voetbal, sociale betrokkenheid en gezondheid van onze leden vinden we ook erg belangrijk. Daarom bieden we leden van NSVV een speciale kans die levens kan redden – een gratis reanimatiecursus.

Het belang van het kunnen uitvoeren van reanimatie kan niet genoeg benadrukt worden. Een hartstilstand kan overal en op elk moment plaatsvinden, zelfs op het voetbalveld. Adequaat en juist handelen is cruciaal. Daarom willen wij zoveel mogelijk mensen de kans geven om te leren reanimeren. Hoe meer mensen het kunnen op NSVV, hoe groter de kans we het leven van jou, een dierbare of medemens kunnen redden.

De reanimatiecursus wordt georganiseerd in samenwerking met EHBO-Numansdorp. Details met betrekking tot datum en tijd worden spoedig gecommuniceerd.

Via onderstaand formulier kun je je aanmelden en word je op de hoogte gehouden. Let op: de reanimatiecursus wordt gratis aangeboden voor leden. Ben je geen lid? Dan kost de reanimatiecursus €25,-.

Aanmelden kan tot zondag 24 maart 23:59.