Competitie indeling 2023-2024 en (voorlopig) oefenprogramma NSVV bekend

Hoewel het seizoen 2022-2023 nog maar net achter de rug is, start over 4 weken alweer de voorbereiding voor NSVV 1 en NSVV 2 op het nieuwe seizoen. Donderdag 3 augustus zal de eerste training weer plaatsvinden en middels diverse oefenwedstrijden zal toegewerkt worden naar de beker- en competitiewedstrijden. Onderstaand alvast enkele data met de (voorlopige) oefenwedstrijden van NSVV 1:

• Zaterdag 12 augustus 14.30 uur: NSVV 1 – Prinsenland 1
  • Dinsdag 15 augustus 20.15 uur: VVOR 1 – NSVV 1 (toernooi bij Groote Lindt)
  • Zaterdag 19 augustus 14.30 uur: NSVV 1 – tegenstander n.t.b. (toernooi bij Groote Lindt)
  • Dinsdag 22 augustus 20.00 uur: Heinenoord 1 – NSVV 1
  • Zaterdag 26 augustus 14.30 uur: NSVV 1 – SSS 1 (tevens seizoensopening, meer info volgt!)
  • Dinsdag 29 augustus 20.00 uur: NSVV 1 – Heerjansdam 1

In de eerste 3 weken van september zullen daarna de bekerwedstrijden gespeeld worden. De tegenstanders uit deze poule worden op een later moment bekend gemaakt. De data voor deze wedstrijden zijn in ieder geval als volgt:

• Zaterdag 2 september
  • Zaterdag 9 september
  • Zaterdag 16 september

Inmiddels heeft de KNVB ook de competitie indeling voor aankomend seizoen bekend gemaakt. Na het behaalde kampioenschap van afgelopen seizoen zal NSVV 1 uitkomen in de 1e Klasse D, met o.a. een mooie derby tegen SHO en tegen een oude bekende van dit seizoen Zuidland.

De tegenstanders van NSVV 1 komend seizoen zijn:

• BVCB
  • vv Brielle
  • DCV
  • Nieuw-Lekkerland
  • Papendrecht
  • SHO
  • Sliedrecht
  • Sparta (av)
  • Spijkenisse
  • Terneuzense Boys
  • XerxesDZB
  • Zuidland

NSVV 2 is ingedeeld in de 1e Klasse B bij de volgende tegenstanders:

• Ariston’80
  • Barendrecht
  • FC Binnenmaas
  • Groeneweg
  • Hellevoetsluis
  • Hilligersberg
  • MVV’27
  • Nieuwerkerk
  • Smitshoek
  • Spirit
  • VELO
  • Victoria’04
  • Poortugaal

De competitie start op zaterdag 23 september voor zowel NSVV 1 als NSVV 2. We zien jullie graag weer in grote getalen langs de lijn om NSVV vooruit te juichen.

Geniet nog even van de zomerstop en graag tot ziens langs de lijn!