NSVV M017-1 traint lekker door

Vandaag (al)weer een zaterdag als alle andere zaterdagen….., de trainingen die doordeweeks ‘normaal’ in het teken staan van de voorbereidingen op de wedstrijden, het verzamelen en het vertrekken vanaf NSVV en het blijven ‘hangen’ na elke wedstrijd is nu niet aan de orde, de looproute is direct weer richting de uitgangspoort van het sportcomplex aan de Wilhelminastraat.
Ook het fanatisme van de supporters die hun eigen kroost komt aanmoedigen is misbaar, het is stil..

Gelukkig kunnen we met de dames gewoon 3 x in de week blijven voetballen, de opkomst en inzet is tot nu toe prima. Het op de zaterdag inplannen van een activiteit is tot nu toe aardig geslaagd.

Zaterdag 7 november stond er op veld 4 een parcours uitgezet, verschillende onderdelen waren in de vroegte uitgezet met onder andere;
Containerschieten, voetvolleybal, afronden op de goal via rebounder, jeu de boule, latjetrap etc.
Met een bijgehouden puntentelling mochten de winnaars gezamenlijk de taart aansnijden die het gehele team kon fijnproeven.

De week ervoor voetbalden we een wedstrijd tegen de MO15, complimenten voor dit team. Deze hebben tot de laatste minuut gestreden, ook de complimenten naar de scheidsrechter die weer paraat stond!

Afgelopen zaterdag 14 november stond er een onderling toernooi op het programma, de wedstrijdjes hadden een tijdsbestek van 5 min die in 2-tallen rouleerde. Dat 5 min achtereen best pittig is, was af te lezen op de gezichten. De zon liet zich af en toe zien en de wind zorgde dat de buien geen enkele kans kregen. Bij elke gewonnen wedstrijd waren 3 punten te verdienen en bij een gelijkspel 1 punt , bij verlies 0 punten.
Aan het einde kwam de finale in zicht en mochten de winnaars zich gelukkig prijzen met het presentje van de dag.

Groeten de trainers van de MO17-1