Rondom een – februari 2020

Spannende competitie

Het is een gekke en spannende competitie tot nu toe. We hebben lang meegedaan bovenin, maar zijn nu wat afgezakt. We zitten even in een wisselende periode. Ook niet zo vreemd immers we hebben nog niet een aantal zaterdagen achter elkaar in een vaste opstelling gespeeld. Door schorsingen ,blessures, of afwezigheid.

Wel goed om te constateren dat Kelvin van der Giesen er weer bij is met zijn altijd positieve drive, dat had het elftal wel weer even nodig. We staan nu zevende en alle ploegen zitten nog dicht bij elkaar. We hebben nu op het moment van schrijven twee weken rust i.v.m. met carnaval. Dit komt goed uit zodat we even op adem kunnen komen en alle kleine kwetsuren kunnen dan wellicht weer herstellen.

Op zaterdag 7 maart beginnen we weer met een uitwedstrijd tegen SVS. Er is nog niets beslist. Wij hebben altijd in een periode, dat wij een reeks overwinningen hebben. Laten we daar op 7 maart mee beginnen. En gesteund door onze trouwe supporters kan er dan nog wellicht iets moois uit komen.