15 augustus 2015 SHO D1

Na 3 trainingen mogen we het nieuwe seizoen meteen oefenen tegen SHO D1. Uitkomend in de hoofdklasse. Wij spelen 1e klasse, dus we zullen de nodige tegenstand krijgen, zoals we over het algemeen gewend zijn van SHO.
Terwijl wij nog wat onwennig op het veld rondlopen staan we binnen 10 minuten al 0-2 achter. Toch komen we langzamerhand wat meer in de wedstrijd en komen we zelf ook wat meer aan voetballen toe. Dit levert uiteindelijk een mooi uitgespeelde goal op als Kathelyn een steekbal van Liam weet te verzilveren, 1-2!
Na wat tactische tips in de rust, zien we in de 2e helft een gelijk opgaande wedstrijd en krijgen wij de beste kansen. Het wachten is dus op de 2-2 maar als we, vlak voor het einde, het elkaar te moeilijk maken wordt dit genadeloos afgestraft door SHO. 3-1.
Een terechte maar ietwat geflatteerde nederlaag. We hebben uiteindelijk goed partij geboden en zijn alles behalve weggespeeld.

1440928250_sho