Een “echte” NSVV’er is niet meer…

Hoewel we wisten dat hij erg ziek was, zijn we toch verrast dat we al zo snel afscheid moeten nemen van

Faas Langerak

Faas heeft zich meer dan 40 jaar verdienstelijk gemaakt als vrijwilliger binnen onze vereniging. Hij bekleedde veel verschillende functies en na zijn pensioen was hij druk bezig om de coördinatie van de maandagochtendploeg op zich te nemen. Dit heeft hij helaas veel te kort kunnen doen. Bovenal was Faas echter een op en top supporter met veel clubliefde; iemand die -ondersteunt door zijn vrouw Gerda- altijd klaar stond voor NSVV. We zullen hem heel erg missen.

We wensen de familie veel kracht toe om het verlies te dragen en hopen dat wij als vereniging ons steentje kunnen bijdragen ter ondersteuning.

Bestuur en leden van NSVV