Geslaagd in coronatijd

De afgelopen maanden hebben 3 NSVV’ers, na een intensieve KNVB-cursus te hebben doorlopen,
hun diploma gehaald.
Door alle coronamaatregelen was dit nog een aardige klus, maar het is gelukt!
Vandaag hebben we ze dan ook even in het zonnetje gezet om ze te feliciteren met hun diploma’s.

Binnen de jeugd heeft Manon da Thesta haar KNVB docenten opleiding behaald en Nick Gardenier zijn TC3. Door het behalen van deze waardevolle diploma’s wordt de jeugdopleiding van NSVV van nog meer niveau en inhoud voorzien.
Manon zullen we dan ook zien in de functie van Hoofd Opleiding onderbouw en Nick als jeugdtrainer (JO10-1 en JO17-1) binnen de vereniging.

Bij de senioren heeft Pascal Hoek zijn UEFA C senioren diploma binnen gehaald en zullen we hem ook volgend seizoen, als trainer, langs de lijn zien staan bij NSVV 2.
Zo hebben de senioren er ook weer een gediplomeerde trainer bij en wordt hier ook meer niveau en inhoud gegenereerd.

Uiteraard zijn wij als vereniging trots op deze prestatie en feliciteren wij Manon, Nick en Pascal met het behalen van hun diploma.

Klik hier voor de foto’s