KNVB Regio Cup gaat door

Vanaf zaterdag 5 juni mag de jeugd tot en met O17 weer van start! De KNVB heeft bepaald dat we de komende 4 weken een regio cup gaan spelen. Deze regio cup wordt gespeeld in de jeugd tot en met O17.

Vanaf zaterdag 5 juni tot en met 26 juni worden er zowel uit- als thuiswedstrijden gespeeld in de regio. De ouders welke de kinderen brengen mogen op het terrein komen van de organiserende partij. Hierbij wordt een maximum van 5 ouders per team gesteld. Helaas zijn ouders van de thuisspelende club nog niet welkom langs de lijn. Om de jeugd de laatste periode nog te kunnen laten voetballen, zoeken we nog een aantal vrijwilligers die op zaterdagochtend boa kunnen en willen zijn zodat we deze regio cup kunnen spelen. Vrijwilligers kunnen zich aanmelden bij Jan Korbijn via 06-30535190

De wedstrijdindeling zal via de normale team apps en website worden gemeld. De kleedkamers en kantine gaan nog niet open in de komende periode. Zorg er dus voor dat je zelf drinken meeneemt naar je wedstrijd. Op deze zaterdagen is de ochtend tot 13.00 uur gereserveerd voor de jeugd tot en met O17, na 13.00 uur zijn de senioren vanaf O18 weer welkom op ons complex om onderling te trainen en/of wedstrijden te spelen.