Lotenverkoop status update

Vrijdag 30 oktober stond de lotenverkoop barometer op 41% van het maximale doelbedrag . Nu een week later staat dezelfde barometer op 46%. Na de goede start door de topverkopers onder onze leden, hebben we de mijlpaal van 50% nog niet gehaald.

Barometer 3 novemberEr zijn al een aantal leden langs geweest met de vraag om ook een lotenboekje te mogen ontvangen om te verkopen. Deze leden hebben we teleur moeten stellen, omdat alle lotenboekjes al zijn uitgezet onder de leden om te verkopen.

Voordeel voor onze actieve verkopers is dat er dus nog steeds kopers van de loten te vinden zijn. We vertrouwen erop dat jullie de leeg verkochte lotenboekjes zaterdag 7 november of dinsdag 10 november bij de backoffice inleveren. Dit is nodig om de administratie bij te werken voor de trekking van zaterdag 14 november.

Zorg ervoor dat we met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat aan het eind van de verloting en in de toekomst kunnen blijven genieten van onze mooie vereniging.

Wij zijn met z’n allen NSVV!