MAATREGELEN COVID-19

Lees welke maatregelen NSVV neemt (laatste versie: 23-08-2021)

NSVV ledenvergadering 22 maart 2022

De uitgestelde ledenvergadering van 8 november vindt fysiek plaats op dinsdag 22 maart 2022. Op 22 maart 2021 bestond NSVV 75 jaar en daarom geven we dan ook aan deze ledenvergadering een feestelijk tintje.

Op onze ledenvergadering staat naast de reguliere agendapunten voor de pauze, na de break als thema ‘De toekomst van onze vereniging’ centraal. Moeten er veranderingen komen in de structuur van onze vereniging? Hoe kunnen we voorkomen, dat onze leden niet op consumenten gaan lijken en hoe kunnen we het vrijwilligersbestand binnen de vereniging upgraden met nieuwe aanwas en de vergrijzing tegengaan? Kunnen we met het huidige bestuur wel de nieuwe toekomst in? Of is er op korte termijn juist behoefte aan nieuw elan binnen het bestuur om te voorkomen dat de huidige bestuursleden teveel in een routine matig handelen verzanden?

DUS ONZE LEDENVERGADERING VINDT DIT JAAR PLAATS OP DINSDAG 22 MAART OM 20.00 UUR IN ONS CLUBGEBOUW. SAVE THE DATE.

We hopen met deze punten op de agenda veel leden te mogen verwelkomen.