Vrijwilliger Jaap Havelaar ontvangt een waarderingspenning

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente Cromstrijen heeft vrijwilliger Jaap Havelaar een waarderingspenning ontvangen uit handen van burgemeester Luteijn. Jaap is al ruim 25 jaar vrijwilliger bij NSVV en is momenteel actief in de sponsorcommissie als verantwoordelijke voor de reclameborden. Jaap is onderscheiden vanwege zijn grote betrokkenheid bij NSVV en het laten beplakken en onderhouden van alle reclameborden. En dat op bijna 80 jarige leeftijd!

NSVV is bijzonder trots op al haar vrijwilligers en we zijn dankbaar dat Jaap in het zonnetje gezet werd door de Gemeente Cromstrijen. Hij was zo trots als een pauw!