Zonder vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan

NSVV is een actieve vereniging met zeer veel spelende leden en is ontzettend blij en trots op het aantal vrijwilligers welke er bij onze verenging rondloopt. We streven ernaar om zo veel mogelijk activiteiten te realiseren voor onze leden. Om dit te kunnen realiseren zijn er heel veel werkzaamheden waarvoor we vrijwilligers nodig hebben. Denk maar eens aan werken in de kantine, het onderhouden van de social media kanalen en het onderhouden van het terrein, de velden en gebouwen. Ook in de diverse commissies moet veel werk worden gedaan. Elke bijdrage is welkom, want vele handen maken licht werk.

Wij zijn met z’n allen NSVV!

Kleding commissie

NSVV is in de gelukkige situatie dat alle teams eigen kleding heeft, welke aan het begin van ieder seizoen wordt uitgereikt aan de teams en aan het einde van het seiszoen weer ingenomen wordt en wordt beoordeeld op kwaliteit zodat .

Gezien de vele teams is hier veel tijd voor nodig aan het begin en einde van het seizoen.

• uitreiken kleding
  • Inname kleding
  • Bestellen kleding

Frequentie: in overleg

Kantine Personeel

NSVV heeft gelukkig de kantine nog in eigen beheer en dat kan je ook altijd merken als je de kantine in komt. Er is altijd een leuke sfeer en iedereen achter de bar vindt het leuk en gezellig een praatje te maken met de bezoekers. Dat willen we graag zo houden, maar daarvoor hebben we wel mensen nodig die dit leuk vinden. Vind je het leuk om in plaats van voor de bar ook eens achter de bar of in de keuken te staan? Meld je dan aan als kantine vrijwilliger voor een van de vele taken.

Taken:

• Bezoekers voorzien van hun bestelling
  • Bestellingen afrekenen
  • Keuken: bereiden van broodjes, frituur
  • Opruimen

Frequentie: in overleg bijv. 1x per maand, 4x per jaar, van alles is mogelijk

Jeugdcoach/-trainer

Wat is het toch leuk om langs de kant van het veld je dochter of zoon aan te moedigen. Nou jeugdcoach/-trainer van een team is nog veel leuker. Door actief bezig te zijn met een team krijg je veel voldoening. NSVV kan niet zonder hulp van ouders. NSVV begeleid iedere jeugdcoach/-trainer individueel en verzorgt zeer regelmatig kennis sessies via het “train de trainer” traject.

Taken:

• Team coachen tijdens de wedstrijd
  • Spelers trainen en het aanleren van technische voetbalvaardigheden
  • Motiveren en stimuleren van de individuele spelers in het team
  • Beheer groepsapp

Frequentie:1-3 keer per week (kan bijv. als duo functie)

———————————————————————————————————————————

Scheidsrechters / Spelbegeleiders

Ben je ook zo’n gedreven ouder welke langs de kant van het veld actief deelneemt aan de wedstrijd, nou dan zijn we op zoek naar jou. Via een interne en/of externe opleiding word je klaargestoomd om je energie langs de kant van het veld om te zetten naar een actieve rol op het veld.

Taken:

• Spelregels van voetbal onder de knie hebben
  • Wedstrijd leiden

Frequentie: in overleg bijv. 2x per maand, 4x per jaar, van alles is mogelijk

———————————————————————————————————————————-

Grensrechter

Heb je een scherp oog en wil je fit blijven…kom dan op zaterdag langs de lijn rennen.
Weet je wat buitenspel is, dan is de functie van grensrechter echt iets voor jou.

• Kennis van de spelregels

Frequentie: bijv. bij toerbeurt met andere ouders uit het team

———————————————————————————————————————————–
Front Office

Alle teams worden ontvangen in onze gezellige Front Office. Vind je het leuk om o.a. teams, scheidsrechters en ouders te ontvangen en wegwijs te maken over ons sportcomplex meld je dan aan als Front Office vrijwilliger.

• Thuis/Uit teams ontvangen
    • Verwijzen naar kleedkamer, veld & kluisjes
    • Helpen met invullen Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF)
  • Scheidsrechters ontvangen
  • Drinken voor de rust klaarzetten
  • Telefoon aannemen

Frequentie: in overleg bijv. 1x per twee weken, 1x per maand, van alles is mogelijk

———————————————————————————————————————————–

Hierboven zijn een aantal vrijwilligers taken omschreven, maar er zijn nog vele andere taken. Wil jij of één van je ouders NSVV ook helpen en heb je tijd (uren nader te bepalen), meldt je dan aan bij de Vrijwilligerscommissie via [email protected] en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.