Competitie indeling en (voorlopig) oefenprogramma NSVV bekend

Hoewel het seizoen 2021-2022 nog maar net achter de rug is, start over 3 weken alweer de voorbereiding voor NSVV 1 en NSVV 2 op het nieuwe seizoen. Zaterdag 6 augustus zal de eerste training weer plaatsvinden en middels diverse oefenwedstrijden zal toegewerkt worden naar de beker- en competitiewedstrijden. Onderstaand alvast enkele data met de (voorlopige) oefenwedstrijden van NSVV 1:

• Zaterdag 13 augustus 14.30 uur: Prinsenland 1 – NSVV 1
  • Dinsdag 16 augustus 20.15 uur: NSVV 1 – Groote Lindt 1 (toernooi bij VVOR)
  • Zaterdag 20 augustus 14.30 uur: NSVV 1 – tegenstander n.t.b. (toernooi bij VVOR)
  • Zaterdag 27 augustus 14.30 uur: NSVV 1 – Heinenoord 1
  • Dinsdag 6 september 20.00 uur: SSS 1 – NSVV 1

In de eerste 3 weken van september zullen daarna de bekerwedstrijden gespeeld worden. De tegenstanders uit deze poule worden op een later moment bekend gemaakt. De data voor deze wedstrijden zijn in ieder geval als volgt:

• Zaterdag 3 september
  • Zaterdag 10 september
  • Zaterdag 17 september

Inmiddels heeft de KNVB ook de competitie indeling voor aankomend seizoen bekend gemaakt. Net als de vorige 2 seizoenen zijn we weer ingedeeld in de regio Zuid. Met het mislopen van het kampioenschap op 1 punt na en de vroege uitschakeling in de nacompetitie voor promotie in het afgelopen seizoen zal NSVV 1 zich aankomend seizoen willen revancheren.

De tegenstanders van NSVV 1 komend seizoen zijn:

NSVV 2 neemt het op tegen de volgende verenigingen:

De competitie start op zaterdag 24 september voor zowel NSVV 1 als NSVV 2. We zien jullie graag weer in grote getalen langs de lijn om NSVV vooruit te juichen.

Geniet nog even van de zomerstop en graag tot ziens langs de lijn!