Meidenafdeling blijft actief tijdens Corona

In deze moeilijke periode zonder competitieverplichtingen blijft de meidenafdeling actief. De wekelijkse trainingen worden aangevuld met activiteiten op de zaterdag. Zo vinden er onderlinge wedstrijden tussen de meidenteams plaats, maar worden er ook wedstrijden gespeeld tegen jongensteams (omdat de keuze bij de meiden nou eenmaal beperkt is).

Onlangs hadden de trainers/begeleiders ook een 4 tegen 4 mix-toernooi opgezet voor de meiden van de MO15-1, MO17-1 en MO17-2.

En afgelopen weekend nam Koning Winter zijn intreden en kon er niet getraind worden deze week.
Een week helemaal geen voetbal “dat kan natuurlijk niet” dachten de trainers/begeleiders van de MO15-1 en daarom bedachten ze een quiz.

Afgelopen vrijdag (12-2-2021) werd deze online gespeeld. Vooraf hadden de meiden drinken en eten aan de deur ontvangen; alles voor een gezellige voetbalavond.
Vijftig meerkeuzevragen over diverse voetbalonderwerpen werden gesteld en 1,5 uur later waren de beste drie bekend. Tijdens de eerstvolgende training krijgen zij hun prijs overhandigd.

Het was een topavond en hopelijk volgende week weer met elkaar op het veld.
Klik hier voor een aantal foto’s.