Informatieavond Damesvoetbal

Informatiebijeenkomst damesvoetbal NSVV 16 januari 2015

Op de algemene ledenvergadering van NSVV op 14 november jl. is er besloten van start te gaan met damesvoetbal. Als één van de weinige verenigingen in de Hoeksche Waard heeft NSVV nog geen damesvoetbal en wij willen daar vanaf komend seizoen verandering in brengen.

Op vrijdag 16 januari 2015 om 19:00 uur organiseert de damescommissie in de kantine een informatiebijeenkomst over damesvoetbal vanaf het seizoen 2015-2016.

Alle speelsters die al actief zijn in onze vereniging, zijn met hun ouders uitgenodigd voor deze bijeenkomst.

De damescommissie zal tijdens deze bijeenkomst de plannen voor het komende seizoen presenteren. Omdat wij denken dat er nog meer meiden in Numansdorp zijn die het leuk vinden om te gaan voetballen, nodigen wij ook hen uit die geïnteresseerd zijn. Dus neem jullie vriendinnen mee en misschien kunnen jullie volgend jaar samen in een team bij NSVV voetballen!