Dikkie Bontes komt NSVV versterken

Volgend seizoen komt Dikkie Bontes voetballen in zijn woonplaats Numansdorp. Graag willen wij deze versterking van onze selectie voorstellen.

Woon je al lang in Numansdorp?

Het is de schuld van mijn ouders die zeven jaar geleden naar Numansdorp verhuisde toen ik nog thuis woonde. Inmiddels woon ik op mezelf met mijn vriendin en dochtertje van net 1 jaar oud nog steeds in Numandorp.

Hoe ken je NSVV?

In het jaar dat we naar Numansdorp verhuisde speelde ik bij Deltasport en zaten we in de competitie bij NSVV. De uitwedstrijd naar NSVV was voor mij een thuiswedstrijd en ik kon in de rust naar huis om even mijn schoenen te wisselen. Bij een afzwaaier kon ik de bal ongeveer uit onze tuin gaan halen.

Ken je spelers van NSVV?

Marco van Daalen ken ik vanuit mijn tijd bij Heinenoord en met de keepers trainer Wilfred Poleij heb ik samengespeeld bij Deltasport. Verder ken ik Michael Nijssen als tegenstander bij verschillende wedstrijden.

Waarom nu gekozen voor NSVV?

NSVV is een mooie club in mijn woonplaats. Voor mij was het logisch om een keer in Numansdorp te gaan voetballen. Nu zocht mijn oude ploegmaat en huidige keeperstrainer Wilfred Poleij op het juiste moment contact met mij en zo is het balletje gaan rollen.

Met welke bekende voetballer kunnen we je wat betreft voetbalstijl vergelijken?

Ik speel het liefste in de spits of daar direct achter. De beste spelers op die positie vind ik Marco van Basten en Dennis Bergkamp. Maar ik ben totaal niet met hun te vergelijken. Dikkie Bontes heeft zijn eigen stijl en die kom ik graag volgend jaar laten zien.

Is het na je blessure nog goed gekomen?

Dik twintig maanden was ik uit de running vanwege tweemaal een gescheurde kruisband van mijn linkerknie. Eindelijk voel ik me nu weer fit en kan ik weer heerlijk vrij voetballen.

Wat hoop je NSVV te brengen?

Dertig jaar ervaring, een winnaarsmentaliteit en doelpunten. Ik ga in ieder geval stinkend mijn best doen want ten opzichte van mijn andere clubs wil ik nu na de wedstrijd niet voor paal lopen op het dorp.

Succes Dikkie volgend seizoen bij onze club!