Programma Serious Request marathon 18 en 19 december

Het enthousiaste vrijwilligersteam van de Serious Request marathon heeft een Facebook pagina aangemaakt met de laatste nieuwtjes over het event. Ga naar https://www.facebook.com/Serious-24-uurs-Event-1819-dec-2015-739846556159569/

Like onze pagina en roep vrienden op om ook te komen!

SRHet 24 uurs marathon programma krijgt steeds meer vorm. Onderstaand de huidige status.

Vrijdag 18 december 18:50 Startsein

Opening en startsein door de burgemeester Jan Luteijn

Doorlopend programma

Je kan continu op bezoek komen, aangezien er altijd wel iets te doen is:

– op de foto met de Kerstman

Stokkenvangspel– stokkenvangspel

– suikerspinkraam

– popcornkraam

– enveloppen trekken

– diverse leuke stands

– voorlichting jongeren

– live verbinding met het glazen huis

19:00 – 19:00 24 uurs voetbaltoernooi

24 uurs voetbaltoernooi voor MP tot veteranen teams. Elke categorie heeft een eigen tijdsblok waarin in toernooivorm gespeeld wordt op een half veld, 7 tegen 7. De poules zijn toegankelijk voor alle teams van voetbalclubs. Doe je mee? Meld je aan via een mailtje naar: [email protected]  Inschrijving is gratis!

19:30 – 22:00 Wordt jij FIFA computerspel kampioen van de Hoelsche Waard.

FIFAWe hebben schitterende state of the art game consoles geregeld. Kruip in de huid van Iniesta  en speel mee voor het goede doel.  Inschrijfgeld: € 15,- pp. Inschrijven via een mailtje naar [email protected]

Vol = Vol! Hoofdprijs: € 100,-

20:30 Soepen buffet

Voor de inwendige mens een overheerlijke soepenbuffet

22:00 – 2:00 Kom gezellig klaverjassen voor Serious Request

Deelnamekosten: € 5.,- pp. Aanmelden via een mailtje naar:  [email protected]

KlaverjassenHoofdprijs: 2 Business Seat kaarten Feyenoord wedstrijd (wedstrijddatum in overleg met sponsor van deze hoofdprijs)

2:30 Shoarma break

Voor de liefhebber een spetterende shoarma break

5:00 Ontbijt buffet

Voor de broodnodige voedingsstoffen een ontbijt buffet

9:00 Bootcamp

Onder leiding van een ervaren drilinstructeur een heuse bootcamp. Open inschrijving bij start. €10 per persoon.

11:00 – 14:00 Spellen parcours

Deelname €1 per persoon. Spannend parcours voor jong en oud, met telkens weer een nieuwe uitdaging.

12:00 – 16:30 Ben jij de snelste wielrenner van de Hoeksche Waard

Het originele wielerspel van Holland Sport hebben wordt naar NSVV gehaald.  Je kunt op één van de fietsen stappen en strijden voor de titel “snelste wielrenner van de Hoeksche Waard”.

WielerspelDeelnamekosten € 5,- pp. Hoofdprijs: € 50,- (in beide categorieën fun en ervaren). Inschrijven: via een mailtje naar: [email protected]

Geef bij je inschrijving aan welke wielrenervaring je hebt.  We hanteren 2 categorieën: fun en ervaren.

16:30 – 20:00 Disco

Voetjes van de vloer voor de disco

20:00 Afsluiting door een geweldige live act

Verrassende live act als uitsmijter.

23:00 Laatste rondje

We stoppen ermee en gaan de opbrengst tellen voor het geweldige goede doel van Serious Request