Met de bus naar promotiewedstrijd NSVV

NSVV 1 zal zaterdag om 14.30 uur de finale tegen vv Papendrecht spelen voor promotie naar de 1e klasse. De finale zal plaatsvinden op vv Heerjansdam. Een bijzondere wedstrijd die je niet mag missen en daarom organiseert NSVV samen met sponsor Troost Machinehandel de mogelijkheid om met de supportersbus mee te gaan. Troost zal 1 supportersbus sponsoren waar ca 50 plaatsen voor beschikbaar zijn. Ongeveer 25 daarvan zijn voor de kinderen die het veld mee opgaan tijdens de wedstrijd én hun begeleiders. Indien er meer dan 25 personen voor een bus zijn die meewillen, dan zal er nog een extra bus geregeld worden. Voor die bus zal dan €5,- per persoon worden gerekend. Aanmelden kan via het onderstaande formulier en kan tot vrijdag 12:00 uur. Het bedrag voor de bus zal contant worden verrekend bij de bus. De bus vertrekt om 13.30 uur. Zorg dus dat je op tijd bent! De bus zal vervolgens weer een kwartier na de wedstrijd vertrekken.

Entree tot de wedstrijd bedraagt voor volwassenen €5, voor 65+ bedraagt het €3 en kinderen tot 16 jaar en kinderen die hand en hand het veld opkomen mogen met hun begeleiders gratis naar binnen.

Sfeeracties zullen zonder vuurwerk gemaakt worden. Ook nu weer zijn fakkels, rookbommen en knal- en siervuurwerk ten strengste verbonden. We hopen dat iedereen van zijn beste kant laat zien en de jongens op een positieve komen aanmoedigen. Echter, iedereen die zich niet gedraagt, zal zonder pardon van het terrein verwijderd worden.

Het eerste elftal zal onze steun hard nodig hebben en daarom roepen we iedereen op om te komen: volledige teams, leiders, leden, ouders van leden en supporters van NSVV!

1 aanmelding per persoon. Bij meerdere aanmeldingen, formulier opnieuw invullen.